2013. október 27., vasárnap

Kritika #60

Never Say Forever
A Blog: Katt ide!

Kinézet:

Tetszik a szürke háttér, és a fejléc is szép lett. Egyetlen egy dolog lenne amit kritizálnék, az pedig a fejlécen lévő szövegtípus. Nekem valahogy nem illik oda, és én a helyedben mást választottam volna. Az összhang szép, és a menüpontok is tetszenek.
Pontozás: 10/9,5

Történet:

Tetszik az alap, és a prológus is felkeltette az érdeklődésem, szóval imádtam. De, ami aztán kicsit elkeserített, hogy megint minden olyan gyorsan történt. Lehet, hogy velem van a baj, de zavart, hogy Harry olyan nagyon közvetlen volt, és azonnal egymásba szerettek. Nekem jobb lett volna, ha néhány résszel később barátkoznak úgy össze, és csak utána jön a szerelem. Amúgy pedig semmi bajom a történettel, és csak így tovább. 
Pontozás: 10/7

Össz.Pont.: 20/16,5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése