2013. október 1., kedd

Kritika #58

Complicated life with One Direction...

A Blog:Katt ide!!



Kinézet:

Nos kinézet...
Nekem kifejezettem tetszik.. Örülök hogy nem annyira eltérő a blogháttér és a fejléc. Csak annyi bajom van vele hogy a fejléced éle belevág a háttérbe és így elég "érdekes".. A szereplők jól el vannak helyezve rajta nagyjából.. 
Szerintem a blogod kinézete nagyon jó a fejléctől egy picit eltekintve. A betűszínek és a betűk is jól alkalmazkodnak a háttérhez..
Pontozás:10/8


Történet

Ismertető..: 

nos nekem picit semmit mondó volt mivel ezer ilyen történetet olvastam. Nem volt rossz nem oda akarok kilyukadni csak lehetett volna picit bővebb :)
Ami az írásodat illeti csak egy pici fejlesztésre van szüksége hogy ne ismételd ugyan azokat a szavakat mindig. És még annyit hogy ne kapkodd el az eseményeket mert abból nem sül ki jó.

Pontozás:10/9

Ui a kritikát a blogra ha lehet köszi :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése