2013. július 22., hétfő

Kritika #48

Remember when the sky is grey..

A Blog: Katt ide!!

Kinézet:

Fejléc: Annyi a bajom vele hogy nagyon nagy :s  A másik pedig hogy a képek színe eléggé nem megy egymáshoz. Alapjában jó ..
A többiért nagyon oda vagyok nagyon jól néz ki. A színek hatása és árnyalata is tökéletes :) 
Pontozás:10/8

Történet:

Ismertető:megfogott.. Szerintem elég tömör. Mármint jó értelemben mivel nem túl sokat mondó de eleget is beszél róla..
Prológus: imádom nagyon tetszik.
Igazából még nem olvastam el teljesen a történetet de mikor a Prológust végére értem rájöttem hogy én ezt a történetet igen is végig fogom olvasni.. Már ott gondoltam hogy bárcsak lenne valami köztük és most.. igen nagyon is ragaszkodom hozzá. Szerintem a történeted nem sablonos és igazán jól fogalmazol. Egyszer biztosan írónak kell menned!:)
Bocsi a késlekedésért és sok sikert továbbra is :)
Pontozás: 10/10

Össz.Pont:20/18


Ui ha lehet a kritikát a blogra köszi :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése