2013. július 8., hétfő

Kritika #45

My life...

A Blog:Katt Ide!!

Kinézet:

Huuuh.. nos öszintén alapjában véve tetszik a kinézet. 
Fejléc: Nagyon jó. Oda vagyok érte. Nekem csak annyi a gondom vele hogy a fejléc széle nagyon világos a háttérhez képest. De csak ennyi.
A többi: imádom. örülök hogy oldalt mindent kitettél a modulokhoz mert nagyon jól mutat..:)
Pontozás:10/9

Történet:

Mivel véletlen szerűen olvastam el két részt a történetből így nem igazán tudok bő véleményt mondani. Bár meglátjuk.
A fogalmazásmódod  nagyon bírom mivel szeretem ha valaki jól ki tudja fejezni magát egy adott szituációban. Amit nem értettem hogy miért nincs prológus.. bár lehet ogy csak én nem találtam meg. mindegy. Bár szerintem megfelelő ahogy leirtad miről szól a történet.. (röviden). Szerintem a történeted nem sablonos, nem láttam még ugyn ilyen vagy hasonlót :)
Sok sikert a továbbiakban és bocsi a késlekedésért.:)
Pontozás: 10/9

Össz.Pon:20/18


Ui: a kritikát a blogra ha lehet ..köszönöm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése