2013. április 23., kedd

Kritika #3

/Kinézet/

Nekem a kinézet nagyon tetszik mivel nagyon szertem a fekete szint  egy blogban!!!!
Amit hiányolok az a  Chat rakj be 1-et és már semmi hiba nem lesz!!!
Szerintem máson ne változtass persze ezt te döntöd el :D
Pontozás: 10/8


/Történet/

Kifejezetten tetszik a történet!! 
Nem sok hasonlót olvastam ugyhogy szerintem egyáltalán nem  sablonos történet!!
Látom a főszereplő Zayn lesz aminek nagyon örülök mert a történetben vannak büncselekmények és Zayn olyan rossz fiús! Szóval nagyon tetszik igaz még csak az elején vagyunk és már van értelme a blognak :D
Pontozás:10/9

Össz.Pont: 20/19

Ui: A Kritikát rakjátok ki a blogra KÖSZÖNÖM!!!

1 megjegyzés:

  1. Csak annyi, hogy helyesírásra figyeljen a kritika írója ;) De amm kérnék egy kritikát erre a blogra: http://withoutyoumyworld.blogspot.hu/

    VálaszTörlés