2013. április 24., szerda

Kritika #11

Directioners.*

A Blog: Katt ide!!


Kinézet: 

Nagyon tetszik a kinézeted! Kár hogy nincs fejléced pedig menne a bloghoz. Ajánlom figyelmedbe a számlálót (ami azt számolja hányan nézik a blogot), szerintem neked is jól jönne. Szóval nem sok mindent kell változtatni :)
Pontozás: 10/7

Történet:

Tetszenek a *KE* sztoriaid! Szerintem egy kicsit dolgozd ki jobban a részeket és a részleteket :) De amúgy jóók :) nem tudok sok mindent mondani mert alapvetően tetszik :))
Pontozás: 10/8

Össz.Pont:20/15

Ui: A Kritikát rakjátok ki a blogra KÖSZÖNÖM!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Tudom hogy a kritikát már régen kértem csak gondoltam elmondom, hogy nagyon sokat sagítettél és köszönöm! :)A kinézettel kapcsolatban meg csináltam mindent amit hiányoltál,az írásra meg próbálok oda figyelni. :)Mégegyszer köszi! :D

    VálaszTörlés