2013. augusztus 1., csütörtök

Kritika #51

Lucky Girl...

A Blog: Katt ide!!

 

Kinézet:

Tetszik a fejléc, talán csak a háttér zavar. Csupa fekete az egész, pedig ez nem az a tipikus tragikus blogsztori – még ha van is benne szomorú rész. Nekem jobban illett volna hozzá egy világosabb háttér, halvány mintákkal vagy valami ilyesmivel. Így olyan „üresnek” látszik.
Pontozás: 10/7

Történet:

Az alap sztori tetszik. Sőt, szerintem nagyon jól kitaláltad, de amikor elkezdtem olvasni, kicsit alább hagyott a lelkesedésem. Nekem nagyon gyorsan történtek az események. (Lehet, hogy csak én vagyok ilyen.) Szerintem jobban ki kellett volna fejtened, hogy hogyan is ismerkednek meg Harry-vel. Pedig nem lett volna rossz, és most sem az, csak egy kicsit hirtelen történt minden. A vége viszont nagyon tetszett. Jó ötlet volt a videó – olyan romantikus volt – és nagyon tetszett utána a leánykérés is. Személy szerint tetszett a történet, és szerintem így volt kerek, ahogy volt. :)
Pontozás: 10/8

Össz. Pont.: 20/16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése