2013. június 10., hétfő

Kritika #44

Egy szerelmes gimis srác naplója...

A Blog:Katt ide!!

Kinézet:

Őszintén tetszik..Bár először a fejlécen nem tudtam elolvasni a címet :D de amúgy ennek ellenére tök jó.. Mondjuk nekem ki9csit üresnek hat.. Azért jobb mint ha túl lenne zsúfolva..Amúgy tök jó hogy ktitkás is vagy meg giffeket is hozol :). Persze azért egyben jó az egész gartulálok hozzá:)
Pontozás:10/9

Történet:

Nos csak a leírást és az első részt olvastam el.. ez annak épp megfelelő volt.. (szerintem az első rész lehetett volna egyben prológus is ).. Annyit kérek.. a helyesíráson javíts mert rengeteg hibát láttám.. A másik amit furcsának találtam hogy magyar nevek vannak benne..:) de ez nem baj csak megjegyeztem ne érsd félre.. A másik hiba.. ne használd ugyan azt a szót a következő mondatban párbeszédben mert az úgy nem igazán oké.. Nem bántani akarlak csak elmondom a véleményem hogy tudj javítani és sokkal jobb legyen:)
Pontozás:10/8

Össz.Pont: 20/17


Ui: kritikát a blogra ha lehet  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése